03.10.2016 Kouvola

Yritysten ja yrittäjien yhteistyö käyntiin Kouvolan keskusta-alueella

KouvolaCity ry kääntää uuden lehden yritysten ja yrittäjien välisessä yhteistyössä. Yhdistys jatkaa perustajiensa kesäkuussa 2015 aloittamaa yrittäjien välisen yhteistyön kehittämistä, jonka yhtenä keskeisenä tavoitteena on lisätä Kouvolan keskusta-alueen elinvoimaisuutta ja yleistä kiinnostavuutta, sekä kehittää sen positiivista imagoa monipuolisena kauppa- ja koko perheen ajanviettopaikkana.

Koko toimintamme kulmakivenä on yritysten ja yrittäjien tarpeet ja toiveet. Uskomme, että toiminta luo toimintaa ja edelleen uusia ideoita. Mitä enemmän meitä on siinä mukana, sitä kauemmaksi se näkyy ja kuuluu. Olisi myös hienoa, jos me kaikki kuluttajat pysähtyisimme hetkeksi pohtimaan omaa ostokäyttäytymistämme talousalueemme kehittymisen näkökulmasta.

Tavoitteidensa toteuttamiseksi KouvolaCity ry

• ylläpitää yrittäjille ja yrityksille avointa ja ajantasaista tiedotuskanavaa
  • toimii keskustayritysten ja -yrittäjien yhteistyöelimenä ja edunvalvojana
  • kehittää ja toteuttaa yritysten näkyvyys- ja yhteismarkkinointia, sekä järjestää myyntitempauksia
  • toimii ”ideamajakkana”, joka innovoi, kerää ja julkaisee ideoita keskusta-alueen kehittämiseksi
  • kehittää keskusta-aluetta yhteistyössä asukkaiden, yritysten ja yhteisöjen, sekä kaupungin ja
    muiden organisaatioiden kanssa
  • järjestää koulutus-, neuvonta- ja tiedotustilaisuuksia sekä yritystoimintaa tukevia tapahtumia

Tavoitteisiimme pääseminen edellyttää laajaa yhteistyötä kaikkien alueen toimijoiden kesken. Siksi toivommekin, että voimme olla tässä asiassa kokoava ja yhdistävä voima.

Järjestämme keskustelutilaisuuden ma 10.10.2016 klo 8.30-9.45 entisissä Kino-Kouvon tiloissa, Keskikatu 12. Tarkempi ohjelma julkaistaan pe 07.10. www.kouvolacity.fi.

Kutsumme kaikki asiasta kiinnostuneet mukaan tilaisuuteen! Tervetuloa!

Lisätietoja: Puheenjohtaja Juha Tynninen, 0400818523, juha@kouvolacity.fi